Snel je zaken regelen? Klik hier!
Plaatselijke kranten

U bent hier:

Klantenservice

Iets melden?

Voor meldingen en klachten over de openbare ruimte kunt u bellen met de Meld- en servicelijn, tel: 14 0418.
Meer informatie vindt u in de Digitale balie (product Melding doen).

Ook kunt u uw melding digitaal doen via het online-formulier: Melding openbare ruimte.

Afspraak maken?

Wilt u snel geholpen worden en lange wachttijden vermijden? Maak online een afspraak om buiten onze reguliere openingstijden langs te komen op het gemeentekantoor om uw document aan te vragen. Een afspraak maken kan op woensdagmiddag tussen 13.30 en 15.30 uur. Dat kan voor een groot aantal producten van Burgerzaken

Eenvoudig een afspraak maken

Het maken van een afspraak is heel eenvoudig. Klik hier op ‘Afspraak maken?’ (nieuw venster) om het programma te starten. Kies vervolgens het product waarvoor u een afspraak wilt maken. Kies een datum en tijdstip, vul uw gegevens in en uw afspraak is gemaakt. Via uw e-mail ontvangt u een bevestiging van de gemaakte afspraak.

Wilt u uw afspraak wijzigen of afzeggen?

Neemt u dan contact op met de gemeente Zaltbommel, team Burgerzaken via telefoonnummer 14 0418.

Klachten?

Klachten over bestuurders en ambtenaren van de gemeente kunt u indienen per mail: info@zaltbommel.nl. Lees hierover meer in de digitale balie.

Opmerkingen website?

Opmerkingen over de website horen wij graag via: website@zaltbommel.nl

Archief website

Oude informatie van www.zaltbommel.nl is op internet terug te vinden in het archief.

Overheidsinstellingen hebben een zogenaamde 'archiefplicht'. Dit betekent dat alle digitale media gearchiveerd moet worden en vervolgens dienen we deze archieven ook te publiceren.

Vanaf 8 december 2014 archiveren we deze website. U kunt dus vanaf dat moment alle (historische) informatie terugvinden. Elke 24 uur wordt er een 'kopie' van deze website gemaakt die geheel doorklikbaar is met alle informatie, afbeeldingen en achterliggende documenten.