Energietoeslag aanvragen - hulp of advies nodig?
Medewerkers van de gemeente Zaltbommel helpen u graag.
Heeft u hulp of advies nodig bij het aanvragen van een energietoeslag? Maak dan een afspraak met onze medewerkers via 14 0418.
Let op! Neem het volgende mee tijdens uw afspraak:
- energiecontract op naam èn adres (of een jaarafrekening)
- salarisstrook en/ of uitkeringsbewijs van de afgelopen 3 maanden
- voor mensen met AOW: een overzicht van de SVB van de afgelopen 3 maanden
- (zijn er helemaal geen inkomsten dan graag een ondertekende verklaring meebrengen waarop staat dat er geen inkomsten zijn uit arbeid)
- legitimatiebewijs
- bankpas
Hulp en advies bij technisch probleem van uw aanvraag
Vraagt u zich af of u in aanmerking komt voor een energietoeslag? Ervaart u een technisch probleem bij uw aanvraag? Of wilt u weten of uw aanvraag in goede orde is ontvangen? Neem dan contact op met Bureau Minima Regelingen via 033-3035455. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00-12:00 uur en van 13:00-15:00 uur. Zij kijken samen met u hoe zij u kunnen helpen met de aanvraag.