Heeft u hulp of advies nodig bij een nieuwe aanvraag?

Medewerkers van de gemeente Zaltbommel helpen u graag.

Heeft u hulp of advies nodig bij het aanvragen van een energietoeslag? Maak dan een afspraak met onze medewerkers via 14 0418.

Let op!Let op! Neem het volgende mee tijdens uw afspraak:

  • energiecontract op naam èn adres (of een jaarafrekening)
  • salarisstrook en/ of uitkeringsbewijs van de afgelopen 3 maanden
  • voor mensen met AOW:  een overzicht van de SVB van de afgelopen 3 maanden
    • (zijn er helemaal geen inkomsten dan graag een ondertekende verklaring meebrengen waarop staat dat er geen inkomsten zijn uit arbeid)
  • legitimatiebewijs
  • bankpas

Hulp en advies bij technisch probleem van uw aanvraag

Vraagt u zich af of u in aanmerking komt voor een energietoeslag? Ervaart u een technisch probleem bij uw aanvraag? Of wilt u weten of uw aanvraag in goede orde is ontvangen? Neem dan contact op met Bureau Minima Regelingen via 033-3035455. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00-12:00 uur en van 13:00-15:00 uur. Zij kijken samen met u hoe zij u kunnen helpen met de aanvraag.

?>