Heeft u hulp of advies nodig bij een nieuwe aanvraag?

Medewerkers van de gemeente Zaltbommel helpen u graag

Heeft u hulp of advies nodig bij het aanvragen van een energietoeslag? Maak dan via onderstaande rode button een afspraak met een van onze medewerkers op het gemeentekantoor van Zaltbommel. 

Let op!Let op! Neem het volgende mee tijdens uw afspraak:

  • Inloggegevens van DigiD
  • Loonstroken van uw werkgever of het UWV
  • Rekeningafschriften van de laatste 3 maanden
  • Uw energiecontract (als u een contract heeft)

Afspraak maken voor hulp bij aanvragen energietoeslag

Hulp en advies bij technisch probleem van uw aanvraag

Vraagt u zich af of u in aanmerking komt voor een energietoeslag? Ervaart u een technisch probleem bij uw aanvraag? Of wilt u weten of uw aanvraag in goede orde is ontvangen? Neem dan contact op met Bureau Minima Regelingen via 033-3035455. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00-12:00 uur en van 13:00-15:00 uur. Zij kijken samen met u hoe zij u kunnen helpen met de aanvraag.

?>