Openingstijden en adres

Het bezoekadres van het gemeentekantoor is: Hogeweg 11, 5301 LB in Zaltbommel. Het algemene telefoonnummer is 14 0418 (6-cijferig nummer)

Langskomen op afspraak

Voor een bezoek aan de loketten Burgerzaken, Belastingen, Wmo en Omgevingsloket maakt u een afspraak. Hierdoor heeft u vrijwel geen wachttijd en komt u goed voorbereid op bezoek. 

Openingstijden (op afspraak):

maandag t/m donderdag            08.30 -16.30 uur
vrijdag   08.30 -12.30 uur

Hoe maakt u een afspraak?

Voor deze producten en diensten maakt u zelf digitaal een afspraak:

  • aanvragen/vernieuwen reisdocumenten
  • aanvragen/vernieuwen rijbewijs
  • aanvragen verklaring omtrent gedrag
  • verhuizing doorgeven
  • aanvragen geneeskundige verklaring
  • aanvragen parkeerkraskaarten


Voor alle overige producten en diensten belt u voor een afspraak naar 14 0418 (6-cijferig nummer).

Zonder afspraak binnenlopen

Binnenlopen kan voor deze producten en diensten Burgerzaken:

  • aanvragen/vernieuwen reisdocumenten
  • aanvragen/vernieuwen rijbewijs
  • aanvragen verklaring omtrent gedrag
  • verhuizing doorgeven
  • aanvragen geneeskundige verklaring
  • aanvragen parkeerkraskaarten

Tijden inloop:

  • Werkdagen van 10.00 tot 12.00 uur
  • Dinsdagavond van 16.30 tot 19.30 uur

Gemeentekantoor telefonisch bereikbaar

U bereikt ons telefonisch op telefoonnummer 14 0418 (zes-cijferig nummer) op:

  • maandag tot en met donderdag: 08.30 – 16.30 uur
  • vrijdag: 8.30 - 12.30 uur 

Afhalen producten

Voor het afhalen van producten kunt u tijdens onze openingstijden binnenlopen. U haalt uw product af bij onze receptie. Komt u een product van Burgerzaken afhalen? Dan kan dat ook op dinsdagavond van 16.30 – 19.30 uur.