Openingstijden en adres

Het bezoekadres van het gemeentekantoor is: Hogeweg 11, 5301 LB in Zaltbommel. Het algemene telefoonnummer is 14 0418 (6-cijferig nummer)


Openingstijden loketten Burgerzaken, Belastingen, WMO en Omgevingsloket


Voor een bezoek aan één van onze loketten maakt u een afspraak. Onze medewerkers helpen u graag en zorgen dat u goed voorbereid op bezoek komt. De afspraak vindt plaats op:

maandag t/m donderdag              tussen 08.30 en 16.30 uur
vrijdag     tussen 08.30 en 12.30 uur

 

Voor deze producten maakt u zelf digitaal een afspraak:

  • aanvragen/vernieuwen reisdocumenten
  • aanvragen/vernieuwen rijbewijs
  • aanvragen verklaring omtrent gedrag
  • verhuizing doorgeven
  • aanvragen geneeskundige verklaring
  • aanvragen parkeerkraskaarten


Voor alle overige producten belt u naar 14 0418 (6-cijferig nummer).

Zonder afspraak binnenlopen

U kunt voor een aantal producten zonder afspraak binnenlopen op:

  • Werkdagen van 10.00 tot 12.00 uur
  • Dinsdagavond van 16.30 tot 19.30 uur


Binnenlopen kan voor deze producten:

  • aanvragen/vernieuwen reisdocumenten
  • aanvragen/vernieuwen rijbewijs
  • aanvragen verklaring omtrent gedrag
  • verhuizing doorgeven
  • aanvragen geneeskundige verklaring
  • aanvragen parkeerkraskaarten

Gemeentekantoor telefonisch bereikbaar


U bereikt ons telefonisch op telefoonnummer 14 0418 (zes-cijferig nummer) op:

  • maandag tot en met donderdag: 08.30 – 16.30 uur
  • vrijdag: 8.30 - 12.30 uur

Afhalen producten


Voor het afhalen van producten kunt u tijdens onze openingstijden binnenlopen. U haalt uw product af bij onze receptie. Komt u een product van Burgerzaken afhalen? Dan kan dat ook op dinsdagavond van 16.30 – 19.30 uur.