Aangifte evenementen 2022

Geplaatst op maandag 11 oktober 2021

Op dit moment brengt corona nog steeds onzekerheid met zich mee. We weten niet of, en op welke manier er evenementen gehouden kunnen worden. Bent u van plan een (klein) evenement te gaan houden? Dan horen wij dat graag vóór 31 oktober 2021.

Waarom aanmelden?

We willen voorkomen dat er te veel evenementen georganiseerd worden op hetzelfde moment. Hierdoor kunnen de hulpdiensten mogelijk de veiligheid van de bezoekers niet meer garanderen. Daarom maken wij een overzicht van de geplande evenementen voor volgend jaar.

Aanmelden van uw evenement

Bent u van plan volgend jaar een evenement te organiseren? Geef dit dan vóór 31 oktober aan ons door. Mail onderstaande informatie over uw evenement aan ons door via info@zaltbommel.nl. Let op, u informeert ons alleen over het evenement. De officiële aanvraag staat hier los van. Dit kunt u doen via de pagina Evenement organiseren.

  • naam van het evenement
  • datum van het evenement
  • locatie van het evenement
  • totaal aantal bezoekers en deelnemers
  • heeft u dit evenement al vaker georganiseerd?

Vragen?

Heeft u vragen? Dan kunt u contact opnemen met de medewerkers van het cluster APV, telefoonnummer 140418 of per mail info@zaltbommel.nl.

?>