In verband met de coronacrisis werken wij nu op afspraak. Maak direct online een afspraak  of bel met 14 0418

Openingstijden en contact

Maak voor een bezoek aan het gemeentekantoor een afspraak

Wegens het coronavirus is er geen inloopmogelijkheid meer.

We zijn op afspraak geopend van:

Maandag 8.30 - 16.30 uur
Dinsdag 8.30 - 19.30 uur
Woensdag 8.30 - 16.30 uur
Donderdag 8.30 - 16.30 uur
Vrijdag 8.30 - 12.30 uur

Afhalen aangevraagde documenten

Aangevraagde documenten (paspoort, ID-kaart en rijbewijs) kunt u tijdens onze openingstijden nog wel zonder afspraak afhalen. Meld u hiervoor bij de receptie. Neem alle legitimatiebewijzen mee die u nog in uw bezit heeft (ook als deze tussen aanvraag en uitreiking zijn verlopen).

Telefoon

  • Telefoonnummer 14 0418 (6-cijferig nummer)
  • Vanuit het buitenland belt u (0031) 418 681 681
  • Bellen kan op maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 16.30 uur en op vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur
  • Heeft u buiten kantooruren een spoedeisende melding? Op de voice mail wordt u verder geholpen.

E-mail

Ons mailadres is info@zaltbommel.nl. Vermeld alstublieft uw naam, adres en woonplaats in de e-mail.

Bezoekadres

Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel

Wilt u langskomen? Maak dan een afspraak.
Bij gebruik van een navigatiesysteem voer ook onze postcode in.
Er is op het parkeerterrein bij het gemeentekantoor een openbare elektrische laadpaal voor uw auto aanwezig.

Postadres

Postbus 10.002, 5300 DA  Zaltbommel

Melden

Als u schade ontdekt of een vraag heeft over de openbare ruimte dan kunt u dit digitaal melden via Melding leefomgeving. Bijvoorbeeld bij gesprongen riolering, overhangend groen, kapotte stoep of straatverlichting.

Social media

Contact met het college

Bel 14 0418 en maak een afspraak via de bestuurssecretaresse.