Huisregels gemeentekantoor
We willen graag dat het contact met u zo prettig mogelijk verloopt. Daarom gelden in de gebouwen van de gemeente huisregels. Wij verwachten van u dat u onze huisregels respecteert.
Geen alcohol, drugs en wapens Het gebruiken van of het onder invloed zijn van alcohol en drugs in het gebouw is niet toegestaan. Wapenbezit is verboden. |
|
Geen agressie, geweld, intimidatie en vandalisme Wij behandelen elkaar met respect. Wij tolereren geen agressie, geweld, intimidatie en vandalisme, in geen enkele situatie. |
|
Roken mag buiten Buiten is roken toegestaan in de daarvoor bestemde rookzones. Dit geldt ook voor de elektrische sigaret. Roken is in dit gebouw verboden. |
|
Vraag toestemming voor het maken van foto’s, films of geluidsopname Wilt u foto’s, een film of geluidsopname maken? Vraag dan van te voren uitdrukkelijk toestemming aan ons en aan degene die u wilt opnemen of fotograferen. Dit geldt ook voor foto-, film- of geluidsopname met uw mobiele telefoon. |
|
Hulphonden zijn welkom Alle andere (huis)dieren mogen buiten wachten. |
|
Maak geen herrie Denkt u ook aan onze andere bezoekers? Telefoneren in de ontvangstruimte en telefoneren aan de balies is niet toegestaan. Wij vragen u andere bezoekers niet lastig te vallen en geen overlast te veroorzaken. |
|
Let op uw eigendommen Past u op uw eigendommen? Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen. |
|
Volg onze aanwijzingen Volgt u de aanwijzingen van onze medewerkers op? Zo voorkomt u dat wij u een waarschuwing geven of u de toegang tot ons gebouw ontzeggen. |
Toezicht en maatregelen
Wij letten erop dat iedereen zich aan onze huisregels houdt. In dit gebouw zijn camera’s aanwezig.
Ontzegging toegang
Overtreedt u onze huisregels, dan ontvangt u een waarschuwing of ontzeggen wij u (tijdelijk) de toegang tot dit gebouw.
Aangifte bij diefstal en vandalisme
Wij doen aangifte bij de politie bij diefstal en vandalisme. De dader dragen wij direct aan de politie over. Wij verhalen de gemaakte kosten op de dader.
Heeft u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat niet alles loopt zoals het zou moeten. Misschien heeft u suggesties om onze dienstverlening nog verder te verbeteren of misschien heeft u ergens een klacht over. In beide gevallen willen wij die graag van u horen.
Meer informatie vindt u ook op de pagina klacht indienen.